UWAGA! #Malow jest już również na #Linkedin
https://www.linkedin.com/company/malow-suwalki/mycompany/
Linkedin to profesjonalna platforma B2B do networkingu i rozpowszechniania treści. Głównym jej założeniem jest ułatwienie kontaktów biznesowych i ma stricte biznesowy charakter.
Linkedin to międzynarodowy serwis społecznościowy, specjalizujący się w kontaktach zawodowo-biznesowych, który działa od maja 2003 roku. Ten portal to największa na świecie sieć profesjonalistów, szansa na rozwój firmy i nawiązywanie kontaktów z innymi firmami.
Linkedin jest prosty w obsłudze i jest pomocny w marketingu firmy.
Aby znaleźć się na Linkedin wystarczy zarejestrować się na platformie pod adresem https://Linkedin.com rejestracja jest szybka, prosta i bezpłatna. Dobrze zarządzany profil Linkedin jest możliwością wyróżnienia się wśród konkurencji, zwiększa widoczność w internecie. Profil pozwala śledzić trendy w branży, jest także wizytówką firmy.
Szansa firmy do nawiązania współpracy.
Linkedin jest tak zbudowany, że każda aktywność ludzi powiązanych z firmą buduje świadomość marki. Komentując, polecając artykuł, czy pisząc na grupie dajemy możliwość podejrzenia, kim jesteśmy i gdzie pracujemy. Profile zrzeszone pod wspólnym logiem firmy świadczą o stabilnym miejscu pracy i zaangażowaniu pracowników. Na portalu społecznościowym Linkedin możemy informować o osiągnieciach firmy, nowych ofertach i wydarzeniach z życia firmy.
Pracownicy firm też zyskają gdy założą konto na Linkedin.
Możliwe jest odwiedzanie profili pracowników, komunikowanie się za pomocą czatu, tworzenie grup oraz publikacja “treści tylko dla pracowników firmy”. W profilu można znaleźć wiele informacji cennych choćby przy poszukiwaniu pracy, stażu lub praktyki.
Linkedin zdobywa coraz większą popularność wśród użytkowników z Polski. Według strony semcore.pl Linkedin odpowiada za 97% wszystkich leadów B2B wygenerowanych w mediach społecznościowych. Linkedin ułatwia dotarcie do potencjalnych klientów, specjalistów i partnerów biznesowych.